علائم کراتینین 2.9 و درمان کراتینین 2.9

شنبه 1 تير 1392
ن : lafee

علائم کراتینین 2.9 و درمان کراتینین 2.9

 

علائم کراتینین 2.9 و درمان کراتینین 2.9

کراتینین 2.9 می توانید به ما بگویید که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه. پس چه علائم کراتینین 2.9 هستند و آنچه را که بهترین درمان است؟ در حال حاضر ما برای پیدا کردن پاسخ را دنبال کنید.

علائم کراتینین 2.9 چه هستند؟

بیماران با کراتینین 2.9 ممکن است علائم متفاوتی را ارائه دهد. به طور کلی، علائم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه عبارتند از: خستگی و یا خستگی، تورم در دست ها یا پاها و مچ پا، کمر درد، از دست دادن اشتها، تغییر در ادرار (مقدار، رنگ و فرکانس)، فشار خون بالا و غیره. کدام یک از علائم کراتینین 2.9 شما را از رنج می برند؟ شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، متخصص ما شما را به توصیه های پزشکی رایگان برای کمک به تسکین علائم مربوطه را.

بهترین درمان برای کراتینین 2.9 چیست؟

به غیر از برخی از داروها به سطح کراتینین کمتر، کارشناسان چینی بر این باورند که طب چینی یکی دیگر از گزینه های درمان است. برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به طور مستقیم کمک به کراتینین کمتر 2.9 و سطح کراتینین بالا، که در آن دستیابی به طور عمده از طریق ترویج سم زدایی روده وجود دارد. با این حال، این است که هدف نهایی ما نیست.

امروزه، داروهای گیاهی چینی برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه استفاده می شود، این است که چرا آنها می توانند یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به بازی. با بهبود عملکرد کلیه، کراتینین 2.9 به تدریج به عقب برویم به سطح عادی، و یکی از بزرگترین مزایای این است که دیالیز می تواند اجتناب شود.

علاوه بر داروهای گیاهی چینی، ماساژ، طب سوزنی، حمام دارو و انواع دیگر داروهای چینی به درستی انتخاب شده برای کمک به افزایش ایمنی و تسکین برخی از علائم کراتینین 2.9. اگر شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای چینی علاقه مند هستند، شما در حال استقبال با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.